هواپیمائی ایرفرانس اولین پرواز پاریس-تهران پس از ۸ سال
نوشته شده توسط : های هالیدی

 

در این پرواز هیأتی از کشور فرانسه از جمله آلن ویدالیس وزیر حمل و نقل، دریا و شیلات فرانسه و برخی از مقامات هوانوردی این کشور نیز حضور داشتند.
هواپیمای پرواز «اِی اف ۷۳۸» ایرفرانس از مبدا فرودگاه «روآسی- شارل دو گل» پاریس ۲۰ دقیقه زودتر از زمان پیش بینی شده در ساعت ۲۰ دیشب به وقت تهران در فرودگاه امام خمینی تهران بر زمین نشست.
پروازهای ایرفرانس از سال ۲۰۰۸ به ایران قطع شده بود.
شركت هواپیمایی ایرفرانس در ماه دسامبر گذشته (آذر/ دی ۹۴) خبر از سرگیری پروازهای این شركت به تهران را اعلام كرد.
پروازهای ایرفرانس در تهران از ۱۷ آوریل ۳ بار در هفته به مقصد پاریس و در روزهای دوشنبه، پنجشنبه و شنبه در ساعت‌های ۷:۴۵ انجام می‌شود. گفتنی است مسافران این پروازها ساعت ۱۱:۲۵ به مقصد می‌رسند.
بعد از ادغام دو شرکت هواپیمایی «ایرفرانس» فرانسه و «کی.ال.ام.» هلند این دو ایرلاین در قالب یک شرکت هواپیمایی تحت عنوان «ایرفرانس- کی‌ال‌ام» فعالیت می‌کنند. بر همین اساس امکان اشتراک پروازهای دو ایرلاین با یکدیگر در مسیرهای پروازی اعلام شده وجود دارد.
لازم به ذکر است، پروازهای شرکت هواپیمایی کی.ال.ام. هلند نیز از روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت با انجام سه پرواز در هفته در مسیر آمستردام-تهران آغاز خواهد شد. پروازهای این شرکت هواپیمایی ساعت ۱ بامداد روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه وارد تهران (فرودگاه بین‌المللی امام خمینی) می‌شود و ساعت ۱۵ نیز این فرودگاه را به مقصد آمستردام ترک می‌کند.
شركت هواپیمایی «بریتیش ایرویز» انگلیس نیز از سر گیری پروازهای لندن- تهران را در ماه ژوئیه (تیر/ مرداد) پیش بینی كرده است.
پیشتر دیگر شركت های هواپیمایی اروپایی چون «لوفت هانزا» آلمان، «آلیتالیا» ایتالیا و «آسترین ایرلاین» اتریش، به تهران خدمات پروازی ارائه می كردند.
منبع: خبرگزاری فرانسه - پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی



:: برچسب‌ها: پرواز پاریس - تهران,تور فرانسه,شرکت هواپیمایی ایرفرانس,شركت هواپیمایی «بریتیش ایرویز» انگلیس,شرکت هواپیمایی کی , ال , ام , هلند,لوفت هانزا آلمان,آلیتالیا ایتالیا,آسترین ایرلاین اتریش ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: